گروه صنایع غذایی آی سودا

در سفر یکروزه مهندس بازوند به استان آذربایجان شرقی از مجموعه صنایع غذایی آی سودا واقع در شانجان از توابع شهرستان شبستر بازدید بعمل آمد.

در این بازدید که مهندس بازوند معاون منابع انسانی وزارت، دکتر معصومه آقاپور نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی، میراحد حسینی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، فرماندار و جمعی از مسئولین ارشد شهرستان حضور داشتند، با حضور در مجتمع صنایع غذایی آی سودا از نزدیک در جریان روند تولید و توانمندیهای این شرکت قرار گرفتند.

مهندس نصرا… بازوند در این بازدید با تقدیر از تلاشهای صورت گرفته توسط مدیریت و کارگران این شرکت اظهار داشت: آذربایجان شرقی از ظرفیت های بالایی در صنعت غذایی برخوردار است و حضور مدیران، کارآفرینان خلاق در این خطه از کشور عزیزمان باعث رشد و شکوفایی این صنعت شده است.

وی با بیان ماموریت های مهم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: توسعه سرمایه گذاری و اشتغال یکی از مهم ترین اهداف وزارت می باشد که در این راستا اعطای تسهیلات ویژه در جهت توسعه همه جانبه سرمایه گذاری یکی از برنامه های وزارت است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، وجود نمایندگان پرتلاش در خانه ملت و مسئولین دلسوز و پرتلاش در استان و شهرستان را از مزیت های بالای استان آذربایجان شرقی توصیف کرد و از تلاشهای صورت گرفته قدردانی کرد.

در این بازدید ضمن دیدار با کارگران این مجموعه بزرگ صنعتی بخش های مختلف این کارخانه مورد بازدید قرار گرفت.

منبع : وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی 

مهندس بازوند معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت از مجموعه صنایع غذایی آی سودا در آذربایجان شرقی بازدید کرد