گروه صنایع غذایی آی سودا

با حضور سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

طرح توسعه ی کارخانجات صنایع غذایی آی سودا  در محل اداره کل تعاون و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی بررسی شد

با حضور سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی و مدیرعامل شرکت کارخانجات صنایع غذایی آی سودا طرح توسعه و خطوط جدید تولیدی این شرکت بررسی شد.

 در این نشست دکتر فتحی با بیان تلاشهای به عمل آمده توسط مدیریت شرکت در راستای توسعه سرمایه‌گذاری و اشتغال اظهار کرد: محصولات این شرکت به لحاظ کیفیت بالا و استاندارد های ملی و بین المللی سهم خوبی در بازارهای داخلی و خارجی دارد و توانسته است در توسعه ی اشتغال منطقه نقش مهمی را ایفا کند.

وی با اشاره به اینکه منابع انسانی از جایگاه مهمی در توسعه و تحقق اهداف اقتصادی برخوردار می باشند افزود: توجه به منابع انسانی، کارآمدی و توانمندسازی آنان موجب پیشرفت کار و توسعه اقتصادی می‌شود و این شرکت توانسته است با ایجاد رابطه معنوی در کنار ضوابط و مقررات به این مهم نائل شود.

 فتحی از بازدیدهای میدانی توسط کمیته مدیریت بر واکنش‌های کارگری در واحدهای تولیدی و صنعتی استان خبر داده تصریح کرد: در این بازدیدها موانع موجود بررسی و راهکارهای لازم توسط اعضای این کمیته ارائه و تصمیمات لازم اتخاذ می گردد.

 وی با اشاره به تلاشهای مدیریت شرکت آی سودا در تسریع در پرداخت به موقع حقوق و معوقات کارگران ابراز امیدواری کرد با حسن تدبیر و همکاری بین تمامی مجموعه های این شرکت، شاهد تحول، شادابی و توسعه ی شرکت در راستای نیل به اهداف راهبردی جهش تولید باشیم. در این نشست توکلی مدیرعامل شرکت آی سودا از راه اندازی خط جدید تولید  انواع بیسکویت، کراتر و تافی خبر داده و افزود: با راه‌اندازی این خطوط زمینه اشتغال بیش از ۶۰ نفر در شرکت فراهم خواهد شد.

منبع : وبسایت اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی